Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s. – Štefan KORIM
Štefan KORIM
Master's thesis
Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s.
Marketing conception project in relation to customer - seller of the company SMZ joint stock company Jelšava
Abstract:
Marketing predstavuje jednu z najdôležitejších činností podniku. V dnešnej dobe zákazníkom nerozumieme len {\clqq}niekoho``, kto nakupuje naše produkty, ale chápeme ho ako neopakovateľnú individualitu s jeho špecifickými potrebami. Pokiaľ si firma chce udržať svojich zákazníkov musí im ponúknuť viac ako konkurencia. Každý vzťah vyžaduje porozumenie, a pokiaľ niektorá zo strán nevidí u svojho partnera …moreAbstract:
Marketing is one of the most important operations. Nowadays customer is not only someone who buys products but wee see him like unrepeatable indiviuality with all his specific needs. Company which would like to keep the customer must offer more than competitors. Each relation needs understanding from both sides and if one of them doesn{\crq}t see willing to meet necessity starts looking after another …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 11. 5. 2015
Identifier:
1854
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2005
- Supervisor: doc. PhDr. Alois Glogar, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORIM, Štefan. \textit{Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/lec6lk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KORIM, Štefan. Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Slovenské magnezitové závody Jelšava a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Zuzana Lauermannová