Analýza marketingového mixu vybraného subjektu – Bc. Petra Homolková
Bc. Petra Homolková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraného subjektu
Analysis of the marketing mix in selected enterprises
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu konkrétní společnosti a návrh jeho změn, které povedou k novému pojetí marketingového mixu. V teoretické části jsou popsány koncepty marketingového mixu, které jsou zaměřeny na model 5P a jsou zde popsány jeho jednotlivé dílčí nástroje. Cílem práce je pak zhodnocení a zkoumání marketingového mixu zvolené společnosti. Závěr práce obsahuje navržená …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a particular company and its proposal of changes that will lead to a new concept of the marketing mix. The theoretical part describes marketing mix concepts that are focused on model 5P and its individual sub-tools are described. The aim of this thesis is to evaluate and explore the marketing mix of the selected company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jnone/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Fořtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová