Bc. Petra Homolková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu vybraného subjektu

Analysis of the marketing mix in selected enterprises
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu konkrétní společnosti a návrh jeho změn, které povedou k novému pojetí marketingového mixu. V teoretické části jsou popsány koncepty marketingového mixu, které jsou zaměřeny na model 5P a jsou zde popsány jeho jednotlivé dílčí nástroje. Cílem práce je pak zhodnocení a zkoumání marketingového mixu zvolené společnosti. Závěr práce obsahuje navržená …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a particular company and its proposal of changes that will lead to a new concept of the marketing mix. The theoretical part describes marketing mix concepts that are focused on model 5P and its individual sub-tools are described. The aim of this thesis is to evaluate and explore the marketing mix of the selected company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Fořtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma