Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix – Jan VETÝŠKA
Jan VETÝŠKA
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Marketing mix development for a starting tour operator with focus on product mix
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje stav na trhu cestovního ruchu a na základě zpracovaných analýz vytváří nový produktový mix pro nově začínající cestovní kancelář. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, se zaměřuje na popis základních pojmů a charakterizuje jednotlivé části trhu, na problematiku produktového mixu, zaměřuje se na určitý segment trhu a vybírá cílovou skupinu. Jsou …viacAbstract:
This bachelor work analyses the actual state of the travel movement market and creates a new product mix based on the analysis. The work is divided into two parts. First, theoretical part, concerns description of basic notions, describes each part of the market, product mix problems, takes a deeper look at a specific segment of market and chooses its target group. There are used secondary sources. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41812
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VETÝŠKA, Jan. Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků cestovních kanceláří
Linda Machová -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Daniela Kůsová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Miroslav Kludský -
Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
Anna Skákalová -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková