Jan VETÝŠKA

Bachelor's thesis

Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix

Marketing mix development for a starting tour operator with focus on product mix
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stav na trhu cestovního ruchu a na základě zpracovaných analýz vytváří nový produktový mix pro nově začínající cestovní kancelář. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, se zaměřuje na popis základních pojmů a charakterizuje jednotlivé části trhu, na problematiku produktového mixu, zaměřuje se na určitý segment trhu a vybírá cílovou skupinu. Jsou …more
Abstract:
This bachelor work analyses the actual state of the travel movement market and creates a new product mix based on the analysis. The work is divided into two parts. First, theoretical part, concerns description of basic notions, describes each part of the market, product mix problems, takes a deeper look at a specific segment of market and chooses its target group. There are used secondary sources. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 41812

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VETÝŠKA, Jan. Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická