Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix – Jan VETÝŠKA
Jan VETÝŠKA
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Marketing mix development for a starting tour operator with focus on product mix
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stav na trhu cestovního ruchu a na základě zpracovaných analýz vytváří nový produktový mix pro nově začínající cestovní kancelář. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, se zaměřuje na popis základních pojmů a charakterizuje jednotlivé části trhu, na problematiku produktového mixu, zaměřuje se na určitý segment trhu a vybírá cílovou skupinu. Jsou …moreAbstract:
This bachelor work analyses the actual state of the travel movement market and creates a new product mix based on the analysis. The work is divided into two parts. First, theoretical part, concerns description of basic notions, describes each part of the market, product mix problems, takes a deeper look at a specific segment of market and chooses its target group. There are used secondary sources. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
41812
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VETÝŠKA, Jan. \textit{Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/lf8l0b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VETÝŠKA, Jan. Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Segmentace zákazníků cestovních kanceláří
Linda Machová -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Daniela Kůsová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Miroslav Kludský -
Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
Anna Skákalová -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková