Bc. Vojtěch VANSA

Diplomová práce

Analýza kampaně při volbě prezidenta České republiky v roce 2013

The Analysis of campaign for presidential elections in the Czech republic in 2013
Anotace:
V práci jsem zkoumal kampaň před prvními přímými volbami prezidenta České republiky v roce 2013. Kampaň jsem analyzoval především z pohledu představených teoretických konceptů, kterými byly tři fenomény moderního vedení kampaně (negativní kampaň, amerikanizace předvolební kampaně, permanentní kampaň) a tři modely politického marketingu (podle J. Lees-Marshment, B. Newmana a R. Ormroda)
Abstract:
In my diploma thesis I have dealt with the campaign before firstdirect presidential elections in the Czech republic in 2013. I have analyzed this campaign from the view of three phenomenons of political campaigns and three models of political marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VANSA, Vojtěch. Analýza kampaně při volbě prezidenta České republiky v roce 2013. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/