Petra GREGOROVÁ

Bachelor's thesis

Zhodnocení marketingového mixu vybrané spediční firmy

Evaluation of marketing mix of selected transport company/forwarding agency
Anotácia:
Předložená bakalářská práce pojednává o marketingovém mixu dopravní firmy. Nejdříve jsou postupně teoreticky popsány všechny části rozšířeného marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce, komunikace, procesy a lidé, které jsou zaměřeny především na specifika dopravní firmy. Dále je zde stručně uvedena charakteristika situační analýzy zaměřená zejména na analýzu konkurence. Všechny tyto teoretické …viac
Abstract:
This work deals with marketing mix of Transport Company. At first I have described gradually and theoretically all of the parts of marketing mix ? product, price, place, promotion, process and people, that focus on specifics of transport company. Then I have shortly written about situational analysis, mainly about competition analysis. All of this theoretical knowledge I have converted on my selected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GREGOROVÁ, Petra. Zhodnocení marketingového mixu vybrané spediční firmy. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management