Zhodnocení marketingového mixu vybrané spediční firmy – Petra GREGOROVÁ
Petra GREGOROVÁ
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingového mixu vybrané spediční firmy
Evaluation of marketing mix of selected transport company/forwarding agency
Anotácia:
Předložená bakalářská práce pojednává o marketingovém mixu dopravní firmy. Nejdříve jsou postupně teoreticky popsány všechny části rozšířeného marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce, komunikace, procesy a lidé, které jsou zaměřeny především na specifika dopravní firmy. Dále je zde stručně uvedena charakteristika situační analýzy zaměřená zejména na analýzu konkurence. Všechny tyto teoretické …viacAbstract:
This work deals with marketing mix of Transport Company. At first I have described gradually and theoretically all of the parts of marketing mix ? product, price, place, promotion, process and people, that focus on specifics of transport company. Then I have shortly written about situational analysis, mainly about competition analysis. All of this theoretical knowledge I have converted on my selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GREGOROVÁ, Petra. Zhodnocení marketingového mixu vybrané spediční firmy. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence
Veronika Kraifová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková -
Analýza konkurence digitální agentury
Tereza Maštalířová -
Analýza konkurence kaváren ve městě Opava
Petra Lelovská -
Analýza konkurence na trhu šperků
Kristýna Jančáková -
Analýza konkurence na trhu čajoven
Michael Lednický -
Analýza konkurence na trhu elektro prodejen
Antonín Bártek -
Analýza konkurence e-shopů s knihami
Zlatomíra Fabíková