Vizuální komunikace v hudebním průmyslu – Karolína Vítková
Karolína Vítková
Bakalářská práce
Vizuální komunikace v hudebním průmyslu
Visual Communication in the Music Industry
Anotace:
Písemná část bakalářské práce se bude na základě rešerše zabývat začátky a vývojem grafického designu a vizuální komunikace v několika různých odvětvích hudebního průmyslu (např. hudební nosiče, hudební festivaly či hudební kluby).Bakalářská práce bude ale také podrobně zkoumat a porovnávat jednotlivá vizuální zpracování v různých kontextech, např. v souvislostech s trendy v grafickém designu nebo …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Jaroslava Severová, ak. mal.
- Oponent: MgA. Jakub Horský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Grafický design jako forma vizuální komunikace
Erika Mithoferová -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Design for people - udržitelný design
Anna MAREŠOVÁ -
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
Anna Zázvorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva