Zavádění GDPR a vliv na komunikaci a procesy firmy Recruit.CZ – Anastasija Sparynjaková
Anastasija Sparynjaková
Bakalářská práce
Zavádění GDPR a vliv na komunikaci a procesy firmy Recruit.CZ
Implementation of GDPR and its impact on processes and communication of the company Recruit.CZ
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá obecným nařízením o ochraně osobních dat, daty a marketingovou komunikací ve firmě. Cílem práce je zjistit, jak velký vliv mělo zavádění GDPR na procesy, zaměstnance a komunikaci firmy Recruit.CZ na základě primárního výzkumu provedeného prostřednictvím rozhovoru s ředitelkou společnosti. První část práce popisuje pojem GDPR, důležitost dat, CRM systémů a marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with general regulation of personal data protection, data and marketing communication within the company. The aim of the thesis is to determine how great impact the introduction of GDPR had on the processes, employees and communication of the company based on primary research conducted through an interview with the company director. The first part describes the term GDPR, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76067
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76067
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová