Maria Datskova

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickým chováním společnosti Hyundai při jejich marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na dvě části. V první části popisuje pojmy spojené s marketingem, reklamou, etikou a orgány kontroly čerpané z literárních zdrojů. V části druhé se zaměřuje na konkrétní příklady neetického chování značky Hyundai v průběhu několika let, které jsou čerpané hlavně z ohlasů médií a případů …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the ethical behaviour of Hyundai in their marketing communication. The thesis is divided into two parts. The first part describes the concepts associated with marketing, advertising, ethics and control authorities, drawn from relevant literature. In its second part, this project focuses on concrete examples of Hyundai's unethical behaviour over the course of several …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní