Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh – Bc. Filip Knob
Bc. Filip Knob
Bakalářská práce
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Anotace:
Předmětem mého studia je marketing na škole VŠTE v Českých Budějovicích. Cílem mého studia je osvojit si znalosti ohledně marketingu, které bych chtěl v budoucnu uplatnit v praxi. Místem řešení je společnost Igra Model s.r.o., se sídlem ve Znojmě. V teoretické části je popsána problematika týkající se marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace. Jsou zde popsány postupy pro zpracování …víceAbstract:
The subject of my study is marketing at school Technic and Economic College in České Budějovice. The goal of my study is education about marketing, which I would like to use in practice in future. Place of solution is company Igra Model s.r.o., situated in Znojmo. In teoretic part is subscribed problematic of marketing, marketing mix and marketing communication. There is subscribed process of making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/aec3v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
Analysis of the impact of the merger of Vodafone Ltd. and Idea Ltd.
Yogiraj Bhavsar -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Analysis and Comparison of Financial Statements of Companies in the Field IT
Mikhail Teterin -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko