Analýza preferencí spotřebitele na trhu piva – Jitka Hradilová
Jitka Hradilová
Diplomová práce
Analýza preferencí spotřebitele na trhu piva
Analysis of Customer Preferences on the Beer Market
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na analýzu chování spotřebitelů na trhu piva a na zjištění jejich preferencí u zákazníků konkrétní značky piva, a to piva Zubr. Cílem této práce bylo zjištění preferencí všech oslovených respondentů, ale také porovnání těchto preferencí mezi respondenty z Olomouckého a Zlínského kraje. Zjišťován byl především nejoblíbenější produkt Pivovaru Zubr a.s., názory respondentů …víceAbstract:
The focus of this diploma thesis was to analyse consumer behaviour in the beer market and to determine customer preferences of a specific brand of beer, namely Zubr beer. The aim of this thesis was to determine the preferences of all respondents and to compare these preferences among respondents of Olomouc and Zlín Region. A survey has been carried out in order to determine the most popular product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Anna Juřicová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Zlata Paprstková -
Strategická analýza podniku Pivovar Nymburk, spol. s.r.o.
Daniel Kubín -
Finanční analýza pivovaru Bakalář - Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s.
Barbora Raisová -
Marketing Strategy of brewery Pivovar Zašová s.r.o.
Jan Pobořil -
Návrh strategie pro pivovar Polička
Tereza Štěpánková -
Implementace systému interních kalibrací měřidel pro pivovar Radegast, Plzeňský Prazdroj a.s.
Radomír Molin -
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard a.s.
Viktoriia Toropova