Branko Avramovski
Diplomová práce
Glawogger-Thaler
Glawogger-Thaler
Anotace:
I have always been irritated by the general acceptance that documentary film is somewhat of a subordinate genre in terms of cinematography. With analysing the documentary body of work of the Austrian director/cinematographer duo Glawogger/Thaler I want to prove that documentary film cinematography is as worthy as fiction film cinematography. By investigating the visual aspects of their work which are …víceAbstract:
Vždy mě rozčilovalo, že se dokumentární film obecně chápal jako něco podružného, co se týče kamery. Touto analýzou dokumentárních filmů rakouského dua Glawogger/Thaler (režisér/kameraman) chci prokázat, že kamera v dokumentárních filmech je stejně hodnotná, jako ve filmech fikčních. Věřím, že zkoumáním konkrétních vizuálních aspektů jejich práce, které jsou často používány i ve filmech fikčních, osvětlím …víceKlíčová slova
rakouská kinematografieKlíčová slova
kameramaniKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
dokumentární film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
- Vedoucí: Petra DOMINKOVÁ
- Oponent: Vladimír SMUTNÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Military Assistence Advisory Group na Tchaj-wanu očima dokumentární série The Big Picture mezi roky 1950-1975
Karel Blažek -
PROMISED LANDS: Dokumentární tvorba Susan Sontagové v odrazu její esejistické tvorby
Lumír Košař -
Zobrazení fenoménu smrti a umírání v české dokumentární tvorbě
Adéla Komrzýová -
1. Teoretická část: Způsoby distribuce filmového díla 2. Praktická část: Desertino Montaneros, dokumentární film, kamera
Milan MAREŠ