Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji – Bc. Andrea Herejková
Bc. Andrea Herejková
Diplomová práce
Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Brand of Origin and Quality in Pilsen Region by Customer´s Perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů v Plzeňském kraji s ohledem na vybrané značky původu a kvality (Regionální potravina, BIO, Klasa a Český výrobek). Jejím cílem je zhodnotit chování spotřebitelů vzhledem k těmto vybraným značkám a následně navrhnout koordinátorům těchto značek konkrétní doporučení možných změn.Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsou …víceAbstract:
This master thesis investigates the impact of selected origin and quality appellations (Regionální potravina, BIO, Klasa, and Český výrobek) on the purchasing behavior of consumers in the Pilsen Region of the Czech Republic. The aim is to assess consumer attitudes towards these appellations and provide specific suggestions for improvement to the appellations’ guarantors.The thesis consists of a theoretical …víceKlíčová slova
marketing značka kvalita původ spotřebitel nákupní chování potravinářství Plzeňský kraj
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Alžběta Blahová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova
Název
Vložil
Vloženo
Práva