Analýza učebnic dějepisu pro střední školy z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí – Jiří Janeček
Jiří Janeček
Diplomová práce
Analýza učebnic dějepisu pro střední školy z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí
Analysis of history textbooks for upper secondary schools in term of key competencies development
Anotace:
Diplomová práce analyzuje středoškolské učebnice dějepisu z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí. V teoretické je vyložena kurikulární reforma, klíčové kompetence a dějepis jako vyučovací předmět. Výzkumná část se zabývá textovou analýzou učebnic dějepisu z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí se zaměřením na klíčovou kompetenci sociální a personální a občanskou. Cílem práce je analyzovat, zda …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Irena Kapustová
- Oponent: Mgr. Hana Šebestová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - dějepis, Učitelství pro střední školy - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Náměty do výuky zeměpisu na 2. stupni základní školy se zaměřením na nadoborové kompetence
Markéta SLEPIČKOVÁ -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Etická výchova v Německu Učebnice Ethikunterricht – podněty pro české učitele
Petr Čollák -
Nejpoužívanější učebnice AJ pro 5. ročník pohledem učitelů
Pavlína Pěkná -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Název
Vložil
Vloženo
Práva