Popularizace nonartificiální hudby pomocí internetu – Barbora PROCHÁZKOVÁ
Barbora PROCHÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Popularizace nonartificiální hudby pomocí internetu
The Internet Promotion of non-artificial music
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl postihnout co nejširší škálu možností popularizace nonartificiální hudby na internetu z hlediska jejich funkce, návštěvnosti, historie i obliby. Snaží se dokázat, že možností propagace hudebníka, hudebního uskupení či hudebního produktu je opravdu mnoho. Zároveň se snaží doložit fakt, že tvorby základní marketingové interne-tové kampaně je schopen téměř každý, a to s minimálními …viacAbstract:
The aim of this thesis is to cover the widest possible range of means of popularization of nonartificial music on the internet. The thesis deals with these means in terms of their function, attendance, history and popularity. It attempts to prove the idea, that there exist numbers of various ways to propagate a musician, musical groups or musical products. The thesis also attempts to prove the fact …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Luboš Hána, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Barbora. \textit{Popularizace nonartificiální hudby pomocí internetu}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/lh238c/.
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Barbora. Popularizace nonartificiální hudby pomocí internetu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Popularization of Music and Organization of Music Life
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková