Kateřina PŘIBYLOVÁ

Bakalářská práce

Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice

The Analysis of Customers and Communication Ways in AFI Palác Pardubice
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků nákupního centra AFI Palác Pardubice a současně zhodnocení jednotlivých částí komunikačního mixu AFI Paláce za rok 2012. Celá práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část zpracovává literární poznatky na téma zákazník, produkt a jeho charakteristika, marketingový výzkum a komunikační mix. Praktická část obsahuje SWOT analýzu …více
Abstract:
The aids of this Bachelor thesis is customer analysis of shopping centre AFI Palác Pardubice and evaluation of individual parts of communication mix AFI Palác in 2012, at the same time. The Bachelor thesis is divided into two parts. A theoretical and a practical part. The theoretic part processes literary pieces of knowledge on a topic of a customer, product and its features, marketing research, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŘIBYLOVÁ, Kateřina. Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing