Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice – Kateřina PŘIBYLOVÁ
Kateřina PŘIBYLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice
The Analysis of Customers and Communication Ways in AFI Palác Pardubice
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza zákazníků nákupního centra AFI Palác Pardubice a současně zhodnocení jednotlivých částí komunikačního mixu AFI Paláce za rok 2012. Celá práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část zpracovává literární poznatky na téma zákazník, produkt a jeho charakteristika, marketingový výzkum a komunikační mix. Praktická část obsahuje SWOT analýzu …viacAbstract:
The aids of this Bachelor thesis is customer analysis of shopping centre AFI Palác Pardubice and evaluation of individual parts of communication mix AFI Palác in 2012, at the same time. The Bachelor thesis is divided into two parts. A theoretical and a practical part. The theoretic part processes literary pieces of knowledge on a topic of a customer, product and its features, marketing research, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBYLOVÁ, Kateřina. Analýza zákazníků a způsobů komunikace v AFI Paláci Pardubice. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
Pavla PETERKOVÁ -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral