Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy – Bc. Jakub Kureš
Bc. Jakub Kureš
Master's thesis
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Marketing Communication Of Mobile Network Operators In Czech Republic With Focus On Advertising
Abstract:
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace mobilních operátorů působících na území České republiky se zaměřením na reklamu. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace, a to zejména reklamní komunikace tuzemských mobilních operátorů s vlastní infrastrukturou sítě z hlediska jejího přizpůsobení, jako reakce na změny potřeb přání a očekávání zákaznického trhu. Práce je rozdělena do …moreAbstract:
The topic of this thesis is the marketing communication of mobile network operators in the Czech republic with the stress on advertising. Its main objective is to analyze marketing communication and particularly advertisement of domestic mobile network operators with their own mobile network infrastructure from viewpoint of its adjustment as a reaction to changes of needs wishes and expectations of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ry22t/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUREŠ, Jakub. \textit{Marketingová komunikace mobilních operátorů v~České republice s~důrazem na využití reklamy}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lh948u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Sociální marketing – obsah, specifika
Klára Weissová -
Marketing hudby - specifika, nástroje, trendy
Martin Palounek -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Sportovní marketing, jeho specifika a nástroje (se zaměřením na automobilový sport)
Erik Janiš -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová