Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy – Bc. Jakub Kureš
Bc. Jakub Kureš
Diplomová práce
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Marketing Communication Of Mobile Network Operators In Czech Republic With Focus On Advertising
Anotace:
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace mobilních operátorů působících na území České republiky se zaměřením na reklamu. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace, a to zejména reklamní komunikace tuzemských mobilních operátorů s vlastní infrastrukturou sítě z hlediska jejího přizpůsobení, jako reakce na změny potřeb přání a očekávání zákaznického trhu. Práce je rozdělena do …víceAbstract:
The topic of this thesis is the marketing communication of mobile network operators in the Czech republic with the stress on advertising. Its main objective is to analyze marketing communication and particularly advertisement of domestic mobile network operators with their own mobile network infrastructure from viewpoint of its adjustment as a reaction to changes of needs wishes and expectations of …víceKlíčová slova
analýza komunikace marketing nástroje produkt recipienti reklama služby specifika telekomunikace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ry22t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Sociální marketing – obsah, specifika
Klára Weissová -
Marketing hudby - specifika, nástroje, trendy
Martin Palounek -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Sportovní marketing, jeho specifika a nástroje (se zaměřením na automobilový sport)
Erik Janiš -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová