Bc. Jana Jochmanová

Diplomová práce

Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012

Marketing Communication of Impakt Festival 2012
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Impakt Festivalu 2012. Je rozdělena do tří částí. Teoretické, praktické a aplikační. V první části je položen teoretický základ marketingových komunikací a je popsán proces marketingového řízení a tvorby strategií. Teoretická část se také zabývá problematikou budování značky prostřednictvím marketingových komunikací. Praktická část obsahuje analýzu …více
Abstract:
Master thesis deals with marketing communication of The Impakt Festival 2012. It has been divided into three parts - theoretical, practical and application part. In the first part is described the theoretical foundation of marketing communications and the process of mar-keting management and strategy development. The theoretical part also deals with the issue of brand building through marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jochmanová, Jana. Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe