Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012 – Bc. Jana Jochmanová
Bc. Jana Jochmanová
Diplomová práce
Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012
Marketing Communication of Impakt Festival 2012
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Impakt Festivalu 2012. Je rozdělena do tří částí. Teoretické, praktické a aplikační. V první části je položen teoretický základ marketingových komunikací a je popsán proces marketingového řízení a tvorby strategií. Teoretická část se také zabývá problematikou budování značky prostřednictvím marketingových komunikací. Praktická část obsahuje analýzu …víceAbstract:
Master thesis deals with marketing communication of The Impakt Festival 2012. It has been divided into three parts - theoretical, practical and application part. In the first part is described the theoretical foundation of marketing communications and the process of mar-keting management and strategy development. The theoretical part also deals with the issue of brand building through marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jochmanová, Jana. Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností
Michaela LIŠKOVÁ -
Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc
Eva Bělocká -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová