Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora – Michal Tuček
Michal Tuček
Diplomová práce
Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora
Concept Corporate Social Responsibility, its preception and support
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility - CSR. Zvolené téma je v současnosti velice aktuální. Mnoho firem se o myšlenky tohoto konceptu v tuzemsku začíná zajímat. Zejména v posledních letech pak jsou již vidět velice zajímavé aktivity a projekty v této oblasti. V teoretické části práce jsou zachyceny podstatné obsahové výklady konceptu, také je zde zdokumentován stav na …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the concept of Corporate Social Responsibility - CSR. The chosen topic is currently up-to-date. Many companies begin to be interested in the ideas of this concept. Especially in recent years there can be seen activities and projects in this area. In the theoretical part of the work are captured substantive interpretations of the concept, there are also documented in the state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13235
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Klára Tichá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia