Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení – Iva HEJDOVÁ
Iva HEJDOVÁ
Master's thesis
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Reading literacy of non-specific elementary school students and RWCT elementary school students
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zjišťováním úrovně čtenářské gramotnosti u žáků 5. tříd docházejících do běžných nespecializovaných základních škol a žáků navštěvujících školy implementující prvky programu RWCT. Cílem práce je zjistit, zda odlišné typy vzdělávacích programů mají vliv na rozvoj čtenářské gramotnosti. Diplomová práce se skládá z teoretické části, kde jsou akcentovány pojmy jako např. …moreAbstract:
This Master's thesis tries to find a reading literacy level of pupils in the fifth grade attending common non-specialized elementary schools, and those attending schools that implement elements of the RWCT program (Reading and Writing for Critical Thinking). The aim of this thesis is to find out whether or not different types of educational programs influence the development of reading literacy. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJDOVÁ, Iva. \textit{Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lhv0fj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJDOVÁ, Iva. Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Analýza kurikul předmětů rozvíjejících kritické myšlení studentů CHASOP
Lucie Harenčáková -
Kritické myšlení studentů fakulty humanitních studií
Jana Martincová -
Kritické myšlení jako obranný mechanismus v informační válce
Jonáš Prstek -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ -
Kritické myšlení u žáků sekundárního vzdělávání
Lenka BENDLOVÁ -
Kritické myšlení žáků středních škol
Lenka Miklíková -
Kritické myšlení žáka prvního stupně jako faktor ovlivňující jeho prospěch
Karolína KOLÁŘOVÁ