Bc. Dominik Mašek

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vstup podniku MIBOSPORT na teritoriálně nový trh, tedy do České republiky. První část práce se zaobírá problematikou marketingové strategie v teoretické rovině. Druhá část je věnována analýzám vnitřního a vnějšího okolí podniku. Předmětem samotného návrhu řešení je pak zpracování marketingové strategie, prostřednictvím které bude firma …více
Abstract:
The aim of the Diploma Thesis is to create a Marketing Strategy for the entry of the Company MIBOSPORT into a Territorially New Market, ie the Czech Republic. The First Part deals with the Marketing Strategy in the Theoretical Level. The Second Part is devoted to the Internal and External Analysis of the Company. The suggestion of solution is dedicated to the creating a Marketing Strategy, through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.