Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Bc. Dominik Mašek
Bc. Dominik Mašek
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vstup podniku MIBOSPORT na teritoriálně nový trh, tedy do České republiky. První část práce se zaobírá problematikou marketingové strategie v teoretické rovině. Druhá část je věnována analýzám vnitřního a vnějšího okolí podniku. Předmětem samotného návrhu řešení je pak zpracování marketingové strategie, prostřednictvím které bude firma …víceAbstract:
The aim of the Diploma Thesis is to create a Marketing Strategy for the entry of the Company MIBOSPORT into a Territorially New Market, ie the Czech Republic. The First Part deals with the Marketing Strategy in the Theoretical Level. The Second Part is devoted to the Internal and External Analysis of the Company. The suggestion of solution is dedicated to the creating a Marketing Strategy, through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova