Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě – Jana Holienková
Jana Holienková
Bachelor's thesis
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Stereotypes sell: Analysis of stereotypes in advertising
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza reklam, kde se vyskytují genderové stereotypy. Ke kvalitativní analýze je použita sémiotika, především denotace a konotace. Další metodou analýzy je zjištění lingvistického sdělení. Poslední část analyzování spočívá v odhalení genderu, pomocí znalostí získaných z teoretické části, především ze studia genderových stereotypů, dle Goffmana, který rozdělil mužské a ženské …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of advertisements, in which gender stereotypes are occuring. Semitics, especially denotation and connotation, are used for qualitative analysis. Another method of analysis is the discovery of linguistic message. The last part of the analysis lies in the revelation of gender, using the knowledge learned from the theoretical part, primarily from the gender …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedúci: Michal Šimůnek
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74822
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů
Václava Jančová -
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Martina Dvořáčková