Bc. Radek Svěrák

Diplomová práce

Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu

Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Anotace:
Diplomová práce „Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu“ je zaměřená na analýzu současného marketingového mixu v podniku a s následným zavedením inovací v marketingovém mixu. Implementace návrhů doporučení na zlepšení marketingového mixu přináší firmy zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing …více
Abstract:
Thesis " Improving the company competitiveness through innovation marketing mix " is aimed at analyzing the current marketing mix in the company with subsequent introduction of innovation in the marketing mix. Implementation of the proposals and recommendations for improving the marketing mix provides the company to increase competitiveness and improve the relationship with customers. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Kovalčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management