Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Radek Svěrák
Bc. Radek Svěrák
Diplomová práce
Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu
Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Anotace:
Diplomová práce „Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu“ je zaměřená na analýzu současného marketingového mixu v podniku a s následným zavedením inovací v marketingovém mixu. Implementace návrhů doporučení na zlepšení marketingového mixu přináší firmy zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing …víceAbstract:
Thesis " Improving the company competitiveness through innovation marketing mix " is aimed at analyzing the current marketing mix in the company with subsequent introduction of innovation in the marketing mix. Implementation of the proposals and recommendations for improving the marketing mix provides the company to increase competitiveness and improve the relationship with customers. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pkrvp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kovalčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Inter-company Analysis and Comparison in the Shoes Industry
Monica Sofia Silva Duarte -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis and Design of Data Architecture for Logistics Company
Viktor Solanský -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady