Bc. Radek Svěrák

Master's thesis

Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu

Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Abstract:
Diplomová práce „Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu“ je zaměřená na analýzu současného marketingového mixu v podniku a s následným zavedením inovací v marketingovém mixu. Implementace návrhů doporučení na zlepšení marketingového mixu přináší firmy zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing …more
Abstract:
Thesis " Improving the company competitiveness through innovation marketing mix " is aimed at analyzing the current marketing mix in the company with subsequent introduction of innovation in the marketing mix. Implementation of the proposals and recommendations for improving the marketing mix provides the company to increase competitiveness and improve the relationship with customers. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Kovalčík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting