Ing. Jiří Doubrava

Master's thesis

Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie

Corporate Culture - A Prerequisite for a Successful Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v návaznosti na marketingovou strategii podniku. Práce je analyticko-popisného charakteru. Celá práce se skládá celkem ze tří částí. První je teoretická, druhá analyticko-popisná a třetí návrhová. V teoretické části jsou charakterizovány nejdůležitější pojmy, které napomohou čtenáři bližšího pochopení dané problematiky. Větší část teoretické části …more
Abstract:
This master’s dissertation is concerned about the analysis of corporate culture in relation to the company's marketing strategy. The character of the thesis is analytical-descriptive. The thesis consists of three parts. The first one is theoretical, the second one is analytical-descriptive and the third one is proposal. In the theoretical part are characterized the most important definitions which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze