PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku – Lada Šilhavá
Lada Šilhavá
Diplomová práce
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití PPC reklamy v kontextu online marketingo-vých nástrojů vybraného podniku. Cílem práce je analýza PPC účtů a návrh nových kampaní za účelem snížení podílu nákladů na obratu a zvýšení konverzí. Teoretická část se věnuje představení vývoje komunikačního mixu do současnosti, kdy role in-ternetu stále sílí, a popisuje jednotlivé online marketingové nástroje, které …víceAbstract:
The thesis focuses on the use of PPC advertising in the context of online marketing tools of a selected company. The aim of the thesis is to analyze PPC accounts and propose the new campaign design to reduce the campaign cost/turnover ratio and to increase conversions. The theoretical part introduces the development of the communication mix to the present days, when the role of the Internet continues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/limy3k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠILHAVÁ, Lada. \textit{PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/limy3k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan