Natálie Jochimová

Diplomová práce

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem

Modern marketing communication tools and their use of a particular online store
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu …více
Abstract:
This Master´s thesis entitled Modern marketing communication tools and their use of a particular online store dedicated to modern methods of promotion on the Internet market of fashion in the Czech Republic, namely the largest of these deals ZOOT.cz. The aim of the work is based on quantitative and qualitative research to evaluate the use of modern tools of marketing communication in the example mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Dorota Kajfoszová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53173