Bohumila Maňasová
Bachelor's thesis
Žák s Williams syndromem
Pupil with Williams syndrome
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování analýzy vývoje vzdělávání žáka s Williams syndromem. Práce je rozčleněna do tří kapitol, z nichž první dvě jsou teoretické a třetí výzkumná. První kapitola se zabývá etiologií a diagnostikou Williamsova syndromu, jeho specifiky, a také informacemi o spolku pro Williamsův syndrom. Druhá kapitola se zaměřuje na vzdělávání osob s Williams syndromem. Popisuje …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is analysis processing of educational development of pupil with Williams syndrome. Thesis is divided into three parts. The first two parts are theoretical and the third part is investigative. The first chapter deals with etiology and diagnostics of Williams syndrome, its specifics, and also with informations about Williams syndrome association. The second chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/loi0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedúci: doc. PhDr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem
Lenka Hrnčířová -
Participace osob s Williamsovým syndromem v České republice a Spolkové republice Německo
Lenka Kratochvilová -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová