Bc. Lujza Sigetová

Diplomová práce

Využitie umelej inteligencie v marketingu

Využití AI v marketingu
Anotace:
Práce se zaměřuje na komplexní analýzu využití umělé inteligence v oblasti marketingových strategií. V teoretické části práce je představena umělá inteligence s důrazem na její fungování a její výhody a nevýhody v kontextu marketingu. Zkoumá, jak lze umělou inteligenci efektivně využít při tvorbě marketingových plánů a jak může její implementace přispět k úspoře času. Praktická část práce zahrnuje …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the complex usability of artificial intelligence in the field of marketing strategies. In the theoretical part of the work, artificial intelligence is presented with an emphasis on its functioning and advantages and disadvantages in the context of marketing. It examines how artificial intelligence can be used in the creation of marketing plans and how its implementation …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na komplexnú analýzu využitia umelej inteligencie v oblasti marketingových stratégií. V teoretickej časti práce je predstavená umelá inteligencia s dôrazom na jej fungovanie a výhody a nevýhody v kontexte marketingu. Skúma sa, ako umelú inteligenciu môžeme efektívne využiť pri tvorbe marketingových plánov a ako jej implementácia môže prispieť k úsporám času. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
  • Oponent: Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON