Možnosti využití principů revenue managementu a marketingové propagace v úseku Food&Beverage vybraného hotelu – Lucie Trnková
Lucie Trnková
Master's thesis
Možnosti využití principů revenue managementu a marketingové propagace v úseku Food&Beverage vybraného hotelu
The possibilities of using the principles of revenue management and marketing promotion in food & beverage department of selected hotel
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou řízení oddělení food & beverage managementu a marketingové propagace stravovacích zařízení Clarion Congress Hotel Prague. V práci je představen současný stav aplikace revenue managementu a propagace restaurací, na který byly následně hledány možnosti zefektivnění provozu za účelem zvýšení tržeb vzhledem k teoretickým poznatkům.Abstract:
This thesis presents an analysis of the management of the food & beverage department and marketing promotion of catering facilities in Clarion Congress Hotel Prague. The work examines the current state of an application of revenue management and promotion of restaurants, and subsequent research conducted on opportunities to streamline operations to increase sales based on theoretical knowledge.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Jiřina Jenčková
- Oponent: Jarmila Indrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRNKOVÁ, Lucie. \textit{Možnosti využití principů revenue managementu a~marketingové propagace v~úseku Food\&{}Beverage vybraného hotelu}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ljdycx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck