Bc. Barbora ŠPONEROVÁ
Master's thesis
Komunikační plán vybrané společnosti
Communication plan of chosen company
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na tvorbu komunikačního plánu u vybrané společnosti, která se zabývá úklidovou činností. Proto jsou v první části práce uvedeny definice služeb, jejich klasifikace, hodnocení a kvalita, cenové strategie a vývoj služeb. Následně je uvedeno komunikační plánování, pod které spadá situační analýza, etapy komunikačního plánu a komunikační mix. Velká pozornost je věnována empirické …moreAbstract:
Submitted thesis is focused on creation of a communication plan of a chosen company,which is occupied with cleaning services. As first, there are defined services in general, then their classification, evaluation, quality, pricing strategy and evolution. Afterwards there is presented the communication plan which contains a site analysis, phases of the communication plan and communication mix. A significant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠPONEROVÁ, Barbora. Komunikační plán vybrané společnosti. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán vybraného podniku
Monika WALTEROVÁ -
Komunikační plán TJ Lokomotiva Plzeň
Veronika FROŇKOVÁ -
Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s. r. o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny
Tomáš Křemének -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek