Komunikační plán vybrané společnosti – Bc. Barbora ŠPONEROVÁ
Bc. Barbora ŠPONEROVÁ
Diplomová práce
Komunikační plán vybrané společnosti
Communication plan of chosen company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na tvorbu komunikačního plánu u vybrané společnosti, která se zabývá úklidovou činností. Proto jsou v první části práce uvedeny definice služeb, jejich klasifikace, hodnocení a kvalita, cenové strategie a vývoj služeb. Následně je uvedeno komunikační plánování, pod které spadá situační analýza, etapy komunikačního plánu a komunikační mix. Velká pozornost je věnována empirické …víceAbstract:
Submitted thesis is focused on creation of a communication plan of a chosen company,which is occupied with cleaning services. As first, there are defined services in general, then their classification, evaluation, quality, pricing strategy and evolution. Afterwards there is presented the communication plan which contains a site analysis, phases of the communication plan and communication mix. A significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPONEROVÁ, Barbora. Komunikační plán vybrané společnosti. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán vybraného podniku
Monika WALTEROVÁ -
Komunikační plán TJ Lokomotiva Plzeň
Veronika FROŇKOVÁ -
Komunikační plán firmy FIRMPLUS, s. r. o. zaměřený na oblast podnikání zastavárny
Tomáš Křemének -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek