Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod – Alena KADLECOVÁ
Alena KADLECOVÁ
Diplomová práce
Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod
Actual situation of learning French. A comparative study on classic and alternative methods
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je současná podoba výuky francouzského jazyka v České republice se zaměřením na srovnání klasických a alternativních metod. Úvodní, teoretická část práce je založena na přehledu historického vývoje klasických a alternativních metod a jejich charakteristik. Poté jsem poukázala na problémy týkající se klasifikace metod a jejich rozdělení na klasické a alternativní. Samotné …víceAbstract:
This thesis deals with the description of the contemporary situation in the French language teaching in the Czech Republic with a view to the comparison of traditional and alternative teaching methods. The first part of the thesis consists of the description of the historical development of the teaching methods and their characteristics. Then I point out the problems related to the classification of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2007
Zveřejnit od: 27. 4. 2007
Identifikátor:
4020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
- Vedoucí: Mgr. Miroslava Aurová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLECOVÁ, Alena. \textit{Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/lji35r/.
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Alena. Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ, Učitelství francouzského jazyka pro 2. stupeň ZŠ, společný základ
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Alternativní výukové metody ve výuce anglického jazyka
Johana Zitková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Výukové metody v hodinách ruského a anglického jazyka
Kristýna Mašková -
Inovativní metody práce s texty při výuce ruského jazyka v učitelské praxi
Klára ZHORELOVÁ -
Metody vzdělávání a rozvoje osobnosti v oblasti výuky cizích jazyků
Aneta Kondisová -
Alternativní výukové metody v hodinách cizích jazyků
Kateřina Chaloupková -
Aktivizující výukové metody ve výuce cizích jazyků na SŠ
Lucie VRBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva