Ing. Antonie Pukišová

Bachelor's thesis

Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu

Marketing the place (city, region, country) source of income as a form of tourism
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingem místa, který se vztahuje k turismu dané oblasti, v tomto případě města Mostu. V teoretické-metodologické části práce definuji současné poznatky a základní pojmy, které se vztahují k danému tématu práce. V aplikační části práce pak popisuji současný stav turismu města Mostu a zabývám se také budoucími plánovacími činnostmi tohoto města. V této části bakalářské …more
Abstract:
In my bachelor work deals with the marketing space, which relates to the field of tourism, in this case the city of Most. The theoretical-methodological work of the current knowledge and define basic concepts relating to topic work. The practical part will describe the current state of tourism and the town Most deal with the future planning activities in this city. In this part of the thesis is mainly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jana Goldbergerová
  • Reader: Ing. Lucie Machuldová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní