Ing. Antonie Pukišová

Bachelor's thesis

Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu

Marketing the place (city, region, country) source of income as a form of tourism
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingem místa, který se vztahuje k turismu dané oblasti, v tomto případě města Mostu. V teoretické-metodologické části práce definuji současné poznatky a základní pojmy, které se vztahují k danému tématu práce. V aplikační části práce pak popisuji současný stav turismu města Mostu a zabývám se také budoucími plánovacími činnostmi tohoto města. V této části bakalářské …viac
Abstract:
In my bachelor work deals with the marketing space, which relates to the field of tourism, in this case the city of Most. The theoretical-methodological work of the current knowledge and define basic concepts relating to topic work. The practical part will describe the current state of tourism and the town Most deal with the future planning activities in this city. In this part of the thesis is mainly …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Jana Goldbergerová
  • Oponent: Ing. Lucie Machuldová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní