Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu – Ing. Antonie Pukišová
Ing. Antonie Pukišová
Bakalářská práce
Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu
Marketing the place (city, region, country) source of income as a form of tourism
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingem místa, který se vztahuje k turismu dané oblasti, v tomto případě města Mostu. V teoretické-metodologické části práce definuji současné poznatky a základní pojmy, které se vztahují k danému tématu práce. V aplikační části práce pak popisuji současný stav turismu města Mostu a zabývám se také budoucími plánovacími činnostmi tohoto města. V této části bakalářské …víceAbstract:
In my bachelor work deals with the marketing space, which relates to the field of tourism, in this case the city of Most. The theoretical-methodological work of the current knowledge and define basic concepts relating to topic work. The practical part will describe the current state of tourism and the town Most deal with the future planning activities in this city. In this part of the thesis is mainly …víceKlíčová slova
Cestovní ruch dotazníkové šetření marketing marketing neziskových organizací marketing služeb marketingová koncepce marketingová strategie marketingový mix městský marketing turismus SWOT analýza. Tourism questionnaire survey nonprofit organizations marketing services marketing concept marketing strategy marketing mix urban marketing tourism SWOT analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whrdk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Lucie Machuldová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskové organizaci
Yelizaveta Makeyeva -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová