PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů – Bc. David Autrata
Bc. David Autrata
Master's thesis
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
PPC ads and their use in the clothing industry in online stores
Abstract:
Diplomová práce se zabývá PPC reklamami a stanovením vhodné online marketingové strategie. Pro tři vybrané internetové obchody prodávající oblečení byla navržena online strategie kampaní, která byla zasazena do modelu STDC. Tato vytvořená strategie byla podložena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Návrh kampaní byl následně implementován pro danou cílovou skupinu pomocí nástrojů Google Ads a …moreAbstract:
This diploma thesis deals with PPC Advertising and determination of an appropriate online marketing strategy. An online campaign strategy was designed for three selected e-shops selling clothes and embedded in STDC framework. This created strategy was based on an analysis of the external and internal environment. The draft of these online campaigns was subsequently implemented for a given target group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AUTRATA, David. \textit{PPC reklamy a~jejich využití v~oděvním průmyslu u~internetových obchodů}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ljvepg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová