PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů – Bc. David Autrata
Bc. David Autrata
Diplomová práce
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
PPC ads and their use in the clothing industry in online stores
Anotace:
Diplomová práce se zabývá PPC reklamami a stanovením vhodné online marketingové strategie. Pro tři vybrané internetové obchody prodávající oblečení byla navržena online strategie kampaní, která byla zasazena do modelu STDC. Tato vytvořená strategie byla podložena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Návrh kampaní byl následně implementován pro danou cílovou skupinu pomocí nástrojů Google Ads a …víceAbstract:
This diploma thesis deals with PPC Advertising and determination of an appropriate online marketing strategy. An online campaign strategy was designed for three selected e-shops selling clothes and embedded in STDC framework. This created strategy was based on an analysis of the external and internal environment. The draft of these online campaigns was subsequently implemented for a given target group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová