Analýza komunikácie Slovenskej národnej galérie a Ministerstva kultúry Slovenskej republiky – Bc. Filip Baron
Bc. Filip Baron
Master's thesis
Analýza komunikácie Slovenskej národnej galérie a Ministerstva kultúry Slovenskej republiky
Analysis of communication between the Slovak National Gallery and the Ministry of Culture of the Slovak Republic
Abstract:
The goal of this thesis is to analyze the communication between two cultural institutions, the Slovak National Gallery and the Ministry of Culture of the Slovak Republic. The theoretical part of the thesis will be devoted to the basics of communication and PR, and it will focus on communication and PR in the public and non-profit sector. The practical part will be based on a case study of communication …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať komunikáciu dvoch kultúrnych inštitúcii, Slovenskej národnej galérie a Ministerstva kultúry Slovenskej Republiky. Teoretická časť práce sa bude venovať základom komunikácie a PR, a bližšie sa bude zameriavať na komunikáciu a PR vo verejnom a neziskovom sektore. V praktickej časti budú na základe prípadovej štúdie komunikácie a PR aktivity oboch subjektov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y73n3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Culture Management / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
T: Fotografické výstavy v Slovenskej národnej galérii v Bratislave
Matej Tokár -
T: Fotografické výstavy v Slovenskej národnej galérii v Bratislave
Matej Tokár -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová