Martina Zálešáková

Bakalářská práce

Úloha agentury CzechTrade v době hospodářské krize

The role of trade promotion agency CzechTrade during the economic crisis
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou agentury CzechTrade v době hospodářské krize. První kapitola nejprve stručně nastiňuje příčiny vzniku globální finanční krize následované hospodářským útlumem a popisuje, jaký vliv tyto události měly na vývoj ekonomiky ČR. Druhá kapitola se zabývá proexportní politikou vlády ČR. Ve třetí kapitole je nejprve představena agentura CzechTrade a její nabídka služeb …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the role of national trade promotion agency CzechTrade during the economic crisis. First part describes the causes, which led to global financial crisis followed by economic recession and mentions their impact on the economy of the Czech Republic. Second part is about export promotion policy of the Czech government. Third part presents trade promotion agency CzechTrade …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Eva Černohlávková
  • Oponent: Martina Froňková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25264