Spotřebitelské preference na trhu kávy – Pavlína Kačerová
Pavlína Kačerová
Bakalářská práce
Spotřebitelské preference na trhu kávy
Consumer Preferences in the Coffee Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupními zvyklostmi spotřebitelů na trhu kávy v České republice. Cílem práce je identifikovat situaci na trhu kávy a objasnit rysy a chování českého spotřebitele. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá trhem kávy ve světovém měřítku, druhá část se zaměřuje na trh tuzemský. Ve třetí části analyzuji výsledky vlastního výzkumu, který probíhal formou dotazníkového …víceAbstract:
This thesis deals with the buying habits of consumers in the coffee market in the Czech Republic. The aim of the thesis is to identify the market situation and describe the specifics of consumer behavior in the coffee market. The thesis is divided into three parts. The first part is dealing with the world coffee market, the second one is focused on the Czech market. In the third part I analyse results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56210
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56210
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím