Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou – Bc. Martin Beňo
Bc. Martin Beňo
Master's thesis
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Influence of ROPO effect on consumer shopping behaviour of generation Y and Z on the electronics market
Anotácia:
Beňo M. Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá vlivem ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení ke zvýšení návštěvnosti online či offline prodejního kanálu maloobchodníků na trhu …viacAbstract:
Beňo M. Influence of ROPO effect on consumer shopping behaviour of generation Y and Z on the electronics market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023. The diploma thesis deals with influence of the ROPO effect on the consumer shopping behaviour of generation Y and Z on the electronics market. The main goal is to propose marketing recommendations to increase attendance in the online or offline …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEŇO, Martin. \textit{Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a~Z~na trhu s~elektronikou}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ll7ixb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova