Společenská odpovědnost firmy 02 Czech Republic – Lucie Malá
Lucie Malá
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firmy 02 Czech Republic
Corporate Social Responsibility of the company O2 Czech Republic
Anotace:
Koncept společenské odpovědnosti firem neslouží pouze k naplnění marketingových cílů společnosti, jak si některé firmy myslí, ale za poslední roky se stala velmi důležitou součástí strategie firmy. Tato diplomová práce se věnuje společenské odpovědnosti ve společnosti O2 Czech Republic, a. s. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat aktuální stav společensky odpovědných aktivit společnosti …víceAbstract:
The main goal of the concept of corporate social responsibility is not only to meet the company's marketing goals, as some companies thinks, but recently the CSR has become a very important part of the company's strategy. This Master´s thesis deals with corporate social responsibility in the company O2 Czech Republic, a. s. The main aim of this Master´s thesis is to analyze the current status of CSR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75154
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić