Lucie Malá
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy 02 Czech Republic
Corporate Social Responsibility of the company O2 Czech Republic
Abstract:
Koncept společenské odpovědnosti firem neslouží pouze k naplnění marketingových cílů společnosti, jak si některé firmy myslí, ale za poslední roky se stala velmi důležitou součástí strategie firmy. Tato diplomová práce se věnuje společenské odpovědnosti ve společnosti O2 Czech Republic, a. s. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat aktuální stav společensky odpovědných aktivit společnosti …moreAbstract:
The main goal of the concept of corporate social responsibility is not only to meet the company's marketing goals, as some companies thinks, but recently the CSR has become a very important part of the company's strategy. This Master´s thesis deals with corporate social responsibility in the company O2 Czech Republic, a. s. The main aim of this Master´s thesis is to analyze the current status of CSR …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75154
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2019
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman