Bára Oulická

Bakalářská práce

Marketing sociálních podniků pohledem teorie důvěry

Marketing of Social Enterprises from the Point of the Theory of Trust
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Marketing sociálního podniku pohledem teorie důvěry" se zaměřuje na vymezení pojmů sociálního podniku a sociální ekonomiky, představuje jednotlivé sociální podniky v Pardubickém kraji. Práce se věnuje také znevýhodněným skupinám osob na trhu práce. Vymezuje pojmy marketing a komunitní plánovaní, důležitou částí je popsání důvěry. Praktická část je věnována rozhovorům s řediteli …více
Abstract:
The thesis called "Marketing of Social Enterprise viewed by the Theory of Trust" deals with the concepts of social enterprise and social economy, and introduces individual social enterprises in the Pardubice region. The thesis is furthermore focused on disadvantaged groups of people on the labour market. The thesis then describes the concepts of marketing and community planning and provides an essential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Retka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Oulická, Bára. Marketing sociálních podniků pohledem teorie důvěry. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická