Nikol Pánková

Master's thesis

Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů

Abstract:
Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce nových odběratelů a na sociální síti Instagram sedm set nových odběratelů. Práce je zpracována pomocí rešerše a analýz z poskytnutých či veřejně zveřejněných dat. V práci jsou využity …more
Abstract:
The diploma thesis optimises the marketing strategy of Prague Finance Institute, z.s. and aims to increase brand awareness, i.e. to gain two thousand new subscribers on the social network LinkedIn and seven hundred new subscribers on the social network Instagram in the period from September 1, 2024 to August 31, 2025. The thesis is based on research and analysis of provided or publicly published …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty